ســــردی نگـــــاه

عشقولانه

 

   

      همیشه حرارت لازم نیست،

 

 

 

 

 

گاهی از سردی یک نگاه می توان آتش گرفت!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:30---20 مرداد 1391


محمد
ساعت1:30---20 مرداد 1391


محمد
ساعت1:30---20 مرداد 1391


amir17
ساعت22:15---17 تير 1391
salam
خوبی؟
وبلاگه خوشملی رو داشتی
ممنون میشم اگه دوباره خودتون بیایید
راسی طبق پسته ثابتی رو که گذاشتم میتونید جز نویسنده هام باشی البته اگ قبول کنی؟؟؟؟؟
تا دیداری دیگه بای
فعلا


دخترتنها
ساعت9:10---25 خرداد 1391
لينك شدي

فائزه
ساعت23:48---20 اسفند 1390
سلام
عالی عالی عالی بود متشکرم


elijoOon
ساعت19:59---16 دی 1390
وبت عالی بود.از اینکه به وبلاگ من سر میزنی ممنونم

vplj
ساعت19:45---12 دی 1390



vplj
ساعت19:44---12 دی 1390



mohammad
ساعت15:53---24 آبان 1390
salam eydet mobark matn ghashangi bod merci


rasti apidam bodo bia


بشار
ساعت14:13---23 آبان 1390

عید ولایت مبارک ...




درد دل با دل
ساعت1:32---23 آبان 1390
سلام دوست عزیزم بروزم و منتظر قدمهایت هستم[بغل]

الی
ساعت19:41---21 آبان 1390

░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██


آپم


بشار
ساعت9:52---19 آبان 1390


خدایا دستانم را به درگاهت

چشمهایم را به نور ایمانت

گوشهایم را به نجوای گوشنوازت

لبانم را به بلندای فریاد کردنت

و قلبم را به دریای بیکرانت سپردم

هیچ جز تو درمانم نیست

پس فریاد میزنم

سُبْحانَكَ يا لا اِلـهَ إلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ يا رَب



H_Darkness
ساعت15:06---18 آبان 1390
When you win,
I will proudly tell the world:

"Hey! That's my friend!"

But if you lose,I will sit by your side, hold your hand and say:

"Hey,I'm your friend."
.
.
.
Salam doste man
Sharmande ke dir omadam saram kheili shologhe aslan vaght nemikonam biam net


بشار
ساعت13:44---14 آبان 1390




Pe3are Tanha
ساعت2:03---14 آبان 1390
اپــ ــ ــ ــ م

دوست
ساعت20:40---12 آبان 1390
سلام من سینا هستم وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم که نظر های قشنگ شما را در مورد وبلاگم بشنوم حتما سر بزنید ..............یادتون نره
ترانه ی زیبایی داری


درد دل با دل
ساعت11:20---12 آبان 1390
بروزم و منتظر رد پایت روی درد دل هایم هستم

بشار
ساعت9:34---12 آبان 1390

سردم شده
می لرزم
در حالیکه در آغوش معشوقم !
نمیدانم
گرمای تنش گرمم نمیکند
احساس سردی دلش
مرا می لرزاند
یخ میزنم
تا کی ؟
تا کی صبر کنم ؟
من گرمی دل میخواهم
این هوس
این گناه
دلش را پر کرده ...
جای من را پر کرده ...
او
دلم را نمیخواهد
ولی من
و بیچاره دلم که
با صدای ترک خوردن
یخ های خشکش
التماسش میکند
ولی ...



l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت8:39---12 آبان 1390
به سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن
ممنون ک اومدی...بازم بیای خوشحال میشم
بای


پناهنده
ساعت11:16---11 آبان 1390
سلام دوست عزیزم بروز شدم منتظرتم ....یادت نره اجازه تو بنویسی

lovelorn
ساعت10:41---11 آبان 1390
دوبـــــــــاره

از خوابــــ پریده امــــ

نفســـ هایم به شـماره افتاده انــــد

و اشک می ریزم

خــــــوابت را دیده ام

دوبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــاره

منـــــــــــ !

دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــــاره

تـــــــــو!

دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ــــــــــاره

آغوشـــــــــتـ !

هرم نفـــــــــــس هایتـــــــــ

هنوز گرم اســـــــــــتـ

ناگهانـــــ

صـــــــــــدای مــــَـــــــردانه ای زیر گوشمـــــــــــ میپرســـــــد:

بــــــــــاز هــــــــــــــم کابوسـ دیدی عزیزم ؟


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت10:34---11 آبان 1390
سلام دوست تنها وبت خیلی جالبه ب منم سر بزن اگه دوست داشتی لینکم کن .من دوس دارم لینکت کنم اجازه؟؟
منتظرتم


بشار
ساعت8:39---9 آبان 1390

امروز نشستم

با ده انگشت عقلم

میزان درد تو را محاسبه کنم

پس اندیشیدم !!!

تو درد ها را

از گوشه ی تاریک ترین دریا ها

تا اوج روشن ترین ستاره ها

در هر لحظه می خوانی ...

اما ...

اما نازکترین قلب دنیا را در سینه پنهان کرده ای

هر چه کوشیدم نفهمیدم

این درد و این سینه

ضرب در هم چه میشود

اما به عمق خجالت خود پی بردم

که چه قدر تا کنون

این نازک را شکسته ام ...

چه قدر و چه قدر ...



سوگند
ساعت18:07---8 آبان 1390
سلام واقعا مرسی از نظرت

بشار
ساعت11:39---8 آبان 1390

سکوت نیمه شب مرا به فکر کردن وا میدارد .
بی خوابی و نیاز به شنیدن صدایت،
اما افسوس که نمیتوانم صدای شیرین و دلنوازت را بشنوم ...
چقدر سکوت شب بد است ...
از تاریکی بیزارم و از تنهایی هم ...
ای کاش تو در کنارم بودی، چه آرزوی محالی !
دلم میخواهد وقتی چشمانم را میبندم، فقط خواب تو را ببینم .
آرزوی همیشگی من !
اما تو آنقدر نامهربانی که حتی در خواب هم به سراغم نمی آیی !
من از شب شاکیم ای یار ...


بشار
ساعت13:14---7 آبان 1390

هر که رفت ...


پاره ای از دل ما را با خود برد ...



اما ...



او که با ماست ...



او که نرفته است ...



از او بپرسید ;


که چه می کند با دل ما ؟!


فرزاد
ساعت15:07---6 آبان 1390


پری !

همان روز اول

دزد شکلات چشمانت من بودم

و این نگاهم

دخیل آبی روسری ات بود

که باران بارید...

چه دیرینه

باغبان سبز چشمانت را می شناسم!

. . .

وای بر من

اگر گونه هایت

مهمان باران باشد...


مهران
ساعت11:29---6 آبان 1390
سلام


ممنون که بهم سر زدی.


من همیشه بیادتم.حتی اگه بیادم نباشی.




مهران
ساعت11:28---6 آبان 1390
سلام

ممنون که بهم سر زدی.

من همیشه بیادتم.حی اگه بیادم نباشی.



مهران
ساعت16:57---5 آبان 1390
سلام
چطوری؟؟؟؟
نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من آپم
منتظرتمااااااااااااااااااااا ا
بدو بیا


بشار
ساعت10:35---4 آبان 1390


هزار جهد بكردم كه سر عشق بپوشم



نبود بر سر آتش ميسرم كه نجوشم



چگونه بر سر آتش بجوشم و نخروشم ؟



بشار
ساعت10:33---4 آبان 1390

آه ای فلک ای آسمان
تا کی ستم بر عاشقان
بشنو تو فریاد مرا
آه ای خدای آسمان ...


Pe3are Tanha
ساعت23:29---3 آبان 1390
تا دیروز در گوشم فقط عشق خواندی...

همین که باورت کردم،

باورم را سوزاندی.
...
و مرا در بهت غریب اعتمادی عجیب نشاندی و رفتی.

به همین سادگی

اپم منتظرم


الی
ساعت13:25---3 آبان 1390
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@.... @
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@...... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@..... ....@
@....@..@....@....@.........@................@....@..... ....@
@.....@@.....@....@.........@................@....@..... ....@
@......@.......@....@.........@................@....@... ......@


بشار
ساعت13:33---2 آبان 1390


خدایا جز تو کسی را ندارم



خدايا چه ساده ميتوان زيست و چه سان ما تجمل گرايانه زندگي ميكنيم خدايا چه ساده ميتوان تورا باور داشت و چه سان دورمانده ايم از تو !

خدايا چه آسان مارا ميبخشي وچه بيخبرانه روي از تو برگرفته ايم!



خدايا آيا باور كنم كه از گناهانم نخواهي گذشت؟ آيا قبول كنم كه بر من خشم خواهي گرفت؟



نه هرگز... من هرگز به اين باور نميرسم خودت نااميدان را شيطان خوانده اي بدون اينكه سخني از درجه گناهانشان بگويي پس تو هر كسي را با هر درجه از بدي پذيرايي !



پس مرا بپذير كه جز تو كسي را ندارم !!!



بشار
ساعت10:03---1 آبان 1390

لبخند

صبح می دمد . آفتاب طلوع می کند . چشمان مخمور آهسته باز می شود و لبخندی ظریف بر لبان غنچه مثال نقش می بندد ...

درخشیدن ماه و شکفتن غنچه و چشمک ستاره و خنده ی برق و قهقهه ی کبک نمونه ای از لبخند لبان لعل است .

لبخند جلوه ی شادی و خرسندی است .

تبسم عشق و عاطفه ی خوابیده را بیدار می کند و دل را از امید سرشار می سازد .

پس از نگاه لبخند نخستین اعلان مهر و محبت است .

خداوند می خواست امواج عشق را نشان دهد لبخند را آفرید ...

هنگامی که ستاره ی عشق پاک در دل طلوع می کند سیمای تبسم از گوشه ی لب نمودار می شود .

تبسمی که بر کنج لبان گلگون نمودار می شود آیتی از حسن و طنازی را نشان می دهد ...

دوشیزه ای که با لبخندی ظریف چهره ی زیبا را آرایش می دهد به آرایش دیگری نیاز ندارد .

ای دختر پاک سرشت !!!

زنهار همه جا و با همه کس لبخند نکنی ! یک لبخند نا به هنگام مقدمه ی یک عمر تیره بختی است ...


درددل با دل
ساعت0:05---1 آبان 1390
ممنونم که اومدی

sara
ساعت20:08---30 مهر 1390
salam azizam mer30 az matalebe ghashangi k baram send mikoni.

درددل با دل
ساعت12:06---30 مهر 1390
سلام ...با مطلبی که عاشقشم و از ته قلبم میخونمش بروز شدم خوشحال میشم نظرتونو درباره اش بدونم با آرزوی خوشبختی شما دوست عزیز

Pe3are Tanha
ساعت23:26---29 مهر 1390
سلام شما هم لینک شدی مرسی یه دنیا ممنون

مهران
ساعت19:29---28 مهر 1390
سلام
مرسی که بهم سر زدی
من بازم آپم
جدیده این یکی
منتظرم


Pe3are Tanha
ساعت19:16---28 مهر 1390
آرام شکستم...!!!

آرام شکستم از دوری و فراقت ...

آرام تر از مستی رویای شبانه که دمی با تو بمانم...
... ...
آرام شکستم که مبادا دل بارانی تو غصه سر آید...

مبادا دمی از عشق نگویی...

دمی از مهر نخوانی...

آرام شکستم و هیچ نگفتم از درد دل و آه شبانه ام...

آرام شکستم که ندانی شکستم!!!


Pe3are Tanha
ساعت19:15---28 مهر 1390

گلوی آدم را
باید گاهی بتراشند
تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود.
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل
که در گلوی آدم است
... ...دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. .



H_Darkness
ساعت18:02---28 مهر 1390
بازهم ثانیه ها اسم تورا جار زدند

و دقایق همه روزبه تو تکرار زدند

و سکوتی که در آن عقربه هامیچرخد

نکند در دل تو اسم مرا دار زدند. . .


الی
ساعت15:46---28 مهر 1390

آنـ سـوی پـَنـــــجـَره بــــــاران
هـــــاشـور میـخـُورد ایــــن ســـو . . .
مـــــَـن . . .
خـــیس مــیشــَوَم از خـیــــال تــــو
و تــــــَمام روزهـــایی کــــه بــاران بـاریـــــد
و تــــــو . . .
نیـــــــامدی . . . !


مهران
ساعت15:01---28 مهر 1390
سلام
ممنون که بازم بهم سر زدی
من بازم آپم
منتظرت هستم بدو بیا


بشار
ساعت10:59---28 مهر 1390





متشکرم !


بشار
ساعت10:52---27 مهر 1390

خدایا !
خطا از من است ...
میدانم ...
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد " اما به دیگران دلسپرده ام ...
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین " اما به دیگران تکیه کرده ام ...
اما تو رهایم نکن !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:,ساعت 15:35 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak